Kerhot

Päiväkerhot
Päiväkerho kokoontuu kerran kuukaudessa, yleensä kuukauden toisena perjantaina, Porukkatalolla, Savonkatu 23. Sen lisäksi kevät- ja syyskokoukset ovat perjantaina maalis- ja marraskuussa. Useimpiin kerhotapaamisiin järjestämme erilaista ohjelmaa. Välillä kerhokerrat ovat vapaamuotoisempia, sisältäen keskustelua vaihtelevista aiheista. Kerhoon liittyy kahvitus ja liikuntatuokio.
Jäsenet voivat tuoda ideoita mitä näissä kerhoissa tehdään.

Liikunta
Päiväkerhon liikuntatuokion ja erikseen järjestettyjen liikuntapäivien lisäksi yhdistyksemme tarjoaa jäsenistölleen mahdollisuuksia säännölliseen liikuntaan.

Vesijumpparyhmä jatkaa aina maanantaisin Haanojan Haalilla klo 15.00-15.45. Mukaan pääsee uimahallimaksulla.
Kuntosaliryhmiä on nyt kaksi, tiistaisin Haanojan Haalilla klo 11.30-12.30.
Lyseon liikuntahallin kuntosalilla torstaisin klo 15.00-16.00.
Kuntosaliryhmät ovat jäsenille ilmaisia.

Kädentaidot
Kädentaidot-ryhmässä valmistamme monenlaisia käsitöitä ja koristeita yhdistyksen myyjäisiin, erilaisiin myyntitapahtumiin, arpajaisiin tai jäsenten omaan käyttöön, omakustannushintaan. Ryhmä kokoontuu kolme kertaa kuukaudessa Porukkatalolla.

Kirjapiiri
Kirjapiirissä keskustelemme piirin jäsenen vuorollaan luettavaksi valitsemasta kirjasta ja kirjailijasta. Samalla voimme suositella muutakin hyväksi koettua kirjallisuutta toisille keskustelijoille. Kokoonnumme joka kuukauden toisena keskiviikkona klo 12.00 Porukkatalolla.
Ryhmän vetäjänä Ilmi Seppänen.

Musiikkiryhmä
Musiikkiryhmä "Riemukka" harjoittelee kerran viikossa. Pääsisältönä on 5-kielisen kanteleen soitto ja laulujen harjoittelu esiintymisohjelmistoon. Ryhmä vastaanottaa esiintymispyyntöjä, etenkin lähiseudun palvelukeskuksiin ja muihin tilaisuuksiin. Kannelryhmä Riemukka kokoontuu keskiviikkoisin alkaen klo 10.00 Porukkatalolla. Ohjaajana Arja Markova.

Kuvataideryhmä

Kuvataideryhmä aloitetaan uutena ryhmänä. Jokaisessa meissä asuu taiteilija, joten kaikki mukaan. Ryhmä kokoontuu kuukauden viimeisenä tiistaina klo 17.30 Porukkatalolla.

Kokeilevat Kokkaajat
Uudessa kerhossa perehdytään reuman kannalta suotuisien ravintoaineiden käyttöön. Ruokavalinnoissa huomioidaan erityisruokavaliot, kuten gluteeniton. Ryhmä kokoontuu kolmesti sekä syksyllä että keväällä.
Ilmoittautuminen Paula Pajari puh. 050-3484 650

Miesten Kokkikerho
Miesten kokkikerho kokoontuu kerran kuukaudessa. Kerhossa vaihdetaan kuulumisia ja saadaan vertaistukea kokkailun ja maukkaiden ruokien lomassa. Jonkin kerran ruokaa tarjotaan myös muulle yhdistyksen porukalle
Yhteyshenkilönä Esa Weissmann puh. 040-7661856.

Kouvolan
Reumayhdistys ry