Laavulla kivan purevassa pakkassäässä joulukuussa 2021, Iitin Veneranta.

Tervetuloa toimintaan mukaan niin entiset kuin uudetkin jäsenet!

Toivomme runsasta osanottoa kaikkeen toimintaamme. Yhdessä on mukava harrastaa. Kerhoista lisää kotisivuilta kohdassa *kerhot* ja *tapahtumat*.

Seuraa myös Keskiviikko-lehden ja Kouvolan Sanomien ilmoituksia sekä Facebook-sivuamme.

____________________________________________________________________________

NYT!  NYT!  NYT!

Arkeen Voimaa- ryhmätoimintaa järjestetään syksyllä Kotkassa, Kouvolassa ja Haminassa.

Ryhmään voi tulla mukaan ilman lähetettä.

Ryhmien tarkemmat aikataulut ja ilmoittautumislomake löytyvät:

Arkeen Voimaa - Kymenlaakson hyvinvointialue (kymenhva.fi)

Ryhmässä harjoitellaan käyttämään itsehoidon työkaluja käytännössä sekä käsitellään erilaisia arjen haasteita ja niistä selviytymistä.

·        Ryhmä kokoontuu yhden kerran viikossa kuuden viikon ajan.

·        Yksi ryhmätapaaminen kestää 2,5 tuntia.

·        Ryhmät ovat maksuttomia.

·        Ryhmää ohjaavat koulutetut ohjaajat.

Lisätietoja:

Vesa Suuronen, Arkeen Voimaa aluekoordinaattori

vesa.suuronen@kymenhva.fi

p. 0401394713

Arkeen Voimaa -ryhmä vahvistaa itsehoitotaitoja

Arkeen Voimaa -ryhmä on tarkoitettu henkilöille, jotka haluavat lisätä omaa hyvinvointia ja arjessa jaksamista. Arjen sujumiseen voivat vaikuttaa esimerkiksi yksinäisyys, mielialan lasku, pitkäaikaissairaus tai työttömyys. Ryhmään voi osallistua myös sairastavan omainen. Ryhmä antaa myös valmiuksia kohdata myöhemmin mahdollisesti eteen tulevia haasteita.

Arkeen Voimaa -toiminta parantaa tutkitusti ryhmäläisen elämänlaatua ja arjessa jaksamista, sekä vähentää terveyspalvelujen käyttöä. Ryhmän tuki kannustaa tekemään myönteisiä muutoksia pienin askelin. Ryhmässä kaikki ovat tasavertaisia ja ryhmästä voi myös saada uusia ystäviä.

Tervetuloa mukaan!

Yhteistyöterveisin: Heli Kaleton

Voit hakea erilaisille sopeutumisvalmennus- ja kuntoutuskursseille.

Tutustu kursseihin Kelan tai Reumaliiton sivuilla. (Lääkärintodistus + hakemus tarvitaan).

Ilmoittautuminen menossa Ankkapurhan virkistyspäivään ja sokkoretkelle!

Kouvolan
Reumayhdistys ry